Garantie
Garantie
Onze garantie is conform de wet en de algemene voorwaarden van Stichting keurmerk vastgesteld. Bij de algemene voorwaarden kunt u deze allemaal lezen.
Klachten
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product of over onze service, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar info@ecco-shop.nl. Wanneer u een klacht heeft over een product, dan vragen wij u duidelijke foto’s van de klacht bij te sluiten. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Als wij de klacht niet goed kunnen beoordelen vragen wij u de schoenen naar ons op te sturen, c.q. af te geven in een van onze winkels
Bij een gegronde klacht ontvangt u de door u gemaakte portokosten retour en doen wij een voorstel ter oplossing van uw klacht.
Volgens de wettelijke termijn (zie algemene voorwaarden) moet u uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van uw klacht. Maar wij streven er naar om u altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van uw klacht. Het kan zijn dat wij de klacht direct voor u kunnen oplossen. Het kan ook voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leveranciers. U dient uw klacht uiterlijk binnen 3 dagen na het ontdekken van het gebrek bij ons in te dienen.
Mocht de klacht onderling niet opgelost kunnen worden, dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Als uw klacht definitief niet door ons wordt opgelost, kunt u hiervoor het klachtenformulier op de webshop van Stichting Webshop Keurmerk invullen. (zie onze algemene voorwaarden)