Retourneren
U kunt uw ontvangen bestelling altijd binnen 14 dagen retour sturen. Ook artikelen, die in de uitverkoop zijn gekocht mogen worden geretourneerd. De bestelling kan alleen worden geretourneerd, wanneer het artikel in goede staat en ongedragen is. Wij raden u aan de schoenen op zachte ondergronden bijv. tapijt te proberen.
Fournituren mogen niet geretourneerd worden.
Let op: wij accepteren geen retourzendingen van Ecco.com. Controleer daarom eerst of u besteld heeft op Ecco.com of Ecco-shop.nl
Sluit bij de retourzending het ingevulde retourformulier. Download ons retourformulier hier. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs goed. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, ontvangt u daar een bevestiging van per email. Het bedrag dat u van ons tegoed heeft, wordt binnen 2 werkdagen aan u terugbetaald via de betaalmethode waarmee u de bestelling heeft geplaatst. In geval van een klacht of verkeerde levering zullen wij de retourkosten (max. €7,95) aan u gaan vergoeden.
U mag uw bestelling altijd gratis retourneren in één van onze winkels. Het retourneren in onze winkels in gratis. Onze winkels zijn gevestigd Alkmaar, Hoorn en Purmerend. De adressen vindt u onderaan op onze homepagina.
LET OP: Wanneer de bestelling te laat wordt geretourneerd, het artikel wel gedragen is of wanneer de originele schoenendoos beschadigd is omdat er geen plastic tas of doos omheen zit, nemen wij uw retour niet in behandeling en zullen wij de bestelling weer naar u terugsturen. De kosten hiervan zijn voor de klant.
Ons retouradres
Ecco-shop.nl
Nieuwsteeg 39
1621 EC Hoorn
Ruilen
ls u uw bestelling online wilt ruilen, dan retourneert u de desbetreffende bestelling binnen 14 dagen en plaatst u vervolgens weer een nieuwe bestelling voor de gewenste schoenen.
U kunt uw bestelling altijd ruilen in één van onze winkels in Alkmaar, Hoorn of Purmerend, mits de schoenen daar op voorraad zijn. Wij vragen u contact met ons op te nemen, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.
Retourneren met Klarna
Wanneer wij uw retour (deels) hebben ontvangen sturen wij u een update van uw factuur. Heeft u uw bestelling volledig geretourneerd? Dan sluiten we uw openstaande Klarna factuur af. Een eventuele terugbetaling van Klarna ontvangt u op dezelfde manier als waarmee u de factuur heeft betaald.
Let op: U kunt niet met Klarna betalen in combinatie met een Fashioncheque of VVV Cadeakaart.